Brev:
Vild med frugt - 19 mdr.
15. august 2014
Alder:
19 mdr.
Vild med frugt - 19 mdr.
Hej Helen.
Min skønne pige på 19 måneder er vild med frugt. Hun spiser gerne frugt 4-8 gange om dagen. Alt fra pærer æble appelsin banan, til forskellige bær og meloner. Mængden varierer.
Men kom til at tænke på, kan hun få for meget frugt ? Hun er ikke mærket af noget som helst i afføringen uanset hvad hun spiser, sødt, surt, stærkt og jeg har derfor heller ikke forbudt hende i at spise en hel kasse vindruer.
Ville du anbefale en kvote eller skal hun bare fortsætte ?
Med venlig hilsen
Prinsessens mor